مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-01بين الملل

سناریوی تکراری آمریکایی-صهیونیستی برای مخفی سازی شکست چیست؟


با وجود تصریح ایران و اعلام مقامات ارشد مقاومت مبنی بر عدم دخالت ایران در عملیات طوفان الاقصی و آمریکا، تلاشی ویژه برای مخفی سازی شکست های روزافزون و عواقب مستقیم اقدامات آنها با محوریت سناریوی تکراری انتساب مستقیم تحولات به ایران شدت گرفته است.

- فارس پلاس: دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: پس از عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی برای جبران شکست بزرگ و ترمیم وجهه خود، دست به کار کشتار جمعی اهالی غزه شد که بر اساس تازه ترین گزارش سازمان مستقل نظارت بر حقوق بشر یورو-مدیترانه واقع در ژنو، به قتل 20 هزار و 31 فلسطینی اعم از 8 هزار 176 کودک انجامید.

البته برخلاف تصور نتانیاهو و دولتش، آن وجهه پلید به علت اقدامات نژادپرستانه، وحشیانه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، نه تنها ترمیم نشد، بلکه ذات واقعی اسراییل و حامی اصلی اش آمریکا بیش از پیش برای اذهان عمومی جهان آشکار شد.

از سویی؛ علاوه بر شکست آمریکا و اسراییل در حوزه اذهان عمومی جهانیان، جنگ غزه جز کشتار شهروندان مظلوم و غیرنظامی غزه، هیچ دستاورد دیگری برای رژیم اشغال گر صهیونیستی به همراه نداشت و اسراییل بدون دست یابی به اهداف اعلامی، وادار به پذیرش شروط حماس در آتش بس شد، چنانچه جان بولتون سیاست مدار جنگ طلب آمریکایی اعتراف کرد: آتش بس پیروزی بزرگ حماس و شکستی بزرگتر برای اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی تکراری آمریکایی-صهیونیستی برای مخفی سازی شکست چیست؟

سناریوی تکراری آمریکایی-صهیونیستی برای مخفی سازی شکست چیست؟