مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-13اجتماعي

آغاز ثبت نام اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز


مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام زائران کاروان های عمره مفرده بعد از هشت سال وقفه امسال از سر گرفته می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام زائران کاروان های عمره مفرده بعد از هشت سال وقفه امسال از سر گرفته می شود.

سیدمحسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دارندگان فیش حج عمره مفرده با اولویت یک تا 150 از امروز چهارشنبه 22 آذرماه می توانند به سامانه omreh.

haj.

ir مراجعه و ایجاد گروه کنند.

وی اظهارکرد: گروه بندی به این معناست که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد و اطلاعات را به روزرسانی می کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی را که اضافه یا کم شده است، تعیین می کنند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زائران از روز پنجشنبه 23 آذرماه می توانند کاروان خود را برای اعزام مشخص کنند.

قوامی نژاد با بیان اینکه برای ثبت نام داشتن گذرنامه دارای اعتبار الزامی است، تصریح کرد: در مرحله اول یک کاروان برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان ها در سراسر کشور به صورت محدود است، ادامه داد: مقرر شده تا ماه شعبان 70 هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان کهگیلویه و بویراحمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز

آغاز ثبت نام اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز