مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-29اقتصادي

کشاورزان چگونه حواله ی کود خود را دریافت کنند؟


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از تامین کود اوره از سه مبداء پتروشیمی برای کشاورزان ایلامی خبر داد.

- سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت کود شیمیایی توزیعی در استان با بیان اینکه کود اوره از سه مبداء پتروشیمی پردیس، پتروشیمی رازی و مسجد سلیمان تامین شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون مقدار 22 هزار و 90 تن و 724 کیلوگرم از این سه مبداء تامین و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی در خصوص وضعیت کود شیمیایی توزیعی در استان ایلام با اشاره به اجرای طرح های خدماتی و حمایتی گفت: تا 5 آذر بیش از 29 هزار 832 تن کود شیمیایی در سطح شهرستانهای استان توزیع شده که از این میزان کود بیش از 2526 تن در شهرستان آبدانان، 852 تن در شهرستان ایوان، 3525تن در شهرستان چرداول ، 2343 تن در شهرستان دره شهر و 14 هزار 223 تن در شهرستان دهلران توزیع شده است.

بیگی تصریح کرد: مشکلی در تأمین و توزیع کود در استان وجود ندارد و امسال تاکنون بیش از 51 درصد کل سهمیه ابلاغی به استان تحویل کارگزاران شده و قیمت کودهای یارانه ای هیچ تغییری نکرده است و همانند قیمت سال گذشته در حال انجام است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام تصریح کرد: کشاورزان برای تهیه کود باید به سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند و با توجه به سطوح اراضی کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان چگونه حواله ی کود خود را دریافت کنند؟

کشاورزان چگونه حواله ی کود خود را دریافت کنند؟