مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-10سياسي

112 میلیارد تومان مزایای مرزی عاید مرزنشینان بانه شد


در 38 روز کاری در بازارچه موقت هنگه ژال بانه بیش 112 میلیارد تومان عاید مرزنشینان این شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرصت طلبان تلاش می کردند که مرزنشینان از کمترین مزایای مرزی برخوردار نشوند اما برای برخورداری این قشر ما پیگیری های انجام دادیم و هر مرحله استفاده از کارت مرزنشینان سه میلیون تومان به مرزنشین پرداخت می شود.

وی افزود: از سال 1396 معابر موقت هنگه ژال و گله سور بنا به دلایلی تعطیل شد از همان ابتدا تلاش برای بازگشایی این معابر در دولت های گذشته آغاز شد اما بی نتیجه ماند که در دولت سیزدهم با تلاش دولتمردان این امر محقق شد.

خدری با بیان اینکه بازگشایی معبر موقت هنگه ژال بانه تحولات زیادی به لحاظ اقتصادی ایجاد کرده است، اظهار داشت: معبر موقت هنگه ژال در دوازدهم شهریور ماه امسال با حضور استاندار کردستان افتتاح شد و در اول آبان ماه فعالیت تجاری در این بازارچه موقت با سازوکار جدید آغاز شد.

فرماندار شهرستان بانه گفت: در 38 روز کاری در بازارچه موقت هنگه ژال بانه بیش 112 میلیارد تومان عاید مرزنشینان این شهرستان شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 میلیارد تومان مزایای مرزی عاید مرزنشینان بانه شد

112 میلیارد تومان مزایای مرزی عاید مرزنشینان بانه شد