مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-22اقتصادي

نرخ سود بانکی بدون تغییر ماند


رییس کل بانک مرکزی با تأکید بر رعایت نرخ سود سپرد ه ها گفت: بانکها موظف به رعایت نرخ سود سپرده های ابلاغی هستند و قصدی هم برای تغییر در نرخ سود بانکی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به تغییرات اساسی در مجوز صرافی ها این اقدام را در راستای نظارت بیشتر بانک مرکزی اعلام کرد و گفت: ما تعداد زیادی صرافی داریم و همین عدم رضایت ما از صرافی ها منجر به انحلال کانون صرافان شد و به دنبال سازوکار جدید برای نظارت بر صرافی ها هستیم.

بسیاری از صرافی هایی که نیز تابع مقررات نبودند مجوزهایشان لغو شده است.

  وی در ادامه افزود: بنابراین به طور منظم بر عملکرد صرافی ها نظارت داریم و اخیراً نیز مقررات جدیدی را به شورای پول و اعتبار بردیم تا در مجوز صرافی ها تغییرات اساسی بدهیم.

به زودی قانون و مقررات جدید تأسیس صرافی ها اعلام خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی، مسیر مبادلات بانکی میان ایران و عربستان را تسهیل گر روابط اقتصادی تهران- ریاض دانست و گفت که با قطعی شدن و به نتیجه رسیدن مذاکرات بانکی بین دو کشور نتیجه آن اعلام خواهد شد.

فرزین با تأکید بر رعایت نرخ سود سپرده ها ابلاغی این بانک توسط شبکه بانکی گفت: بانکها موظف به رعایت نرخ سود سپرده های ابلاغی هستند و آن دسته از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سود بانکی بدون تغییر ماند

نرخ سود بانکی بدون تغییر ماند