مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-18اجتماعي

ایجاد رشته های موسیقی ویژه دانش آموزان اتیسم از سال آینده


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از ایجاد 2رشته جدید موسیقی ویژه دانش آموزان اتیسم و امور خدمات عمومی ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور امروز به تشریح نخستین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل ما به روزرسانی برنامه های درسی است و بر همین اساس در نظر داریم برنامه درسی دانش آموزان مدارس استثنایی را بازنگری کنیم .

وی ادامه داد: در نخستین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه که در اسفند برگزار می شود برای به روزرسانی برنامه های درسی استفاده می کنیم و به طور ویژه بر روی دانش آموزان اتیسم متمرکز می شویم تا نظام آموزشی ویژه آنها را داشته باشیم.

طریفی حسینی با بیان اینکه در شاخه کاردانش 36 رشته درسی برای دانش آموزان مدارس استثنایی داریم، افزود: 2 رشته موسیقی ویژه دانش آموزان اتیسم و امور خدمات عمومی برای دانش آموزان کم توانی ذهنی از سال آینده در مدارس استثنایی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه 8 محور برای همایش تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: محورهای اصلی همایش شامل مبانی و اصول برنامه درسی کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های موسیقی ویژه دانش آموزان اتیسم از سال آینده

ایجاد رشته های موسیقی ویژه دانش آموزان اتیسم از سال آینده