مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-13دانش

کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شوند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: از کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شوند تا روحیه نشاط، - ایسنا/لرستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: از کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شوند تا روحیه نشاط، امید و پویایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان افزایش یابد.

محمدرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و دانشجویی به دنبال ارتقای خودباوری دانشجویان از طریق ترویج فرهنگ مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین از کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شود تا روحیه نشاط، امید و پویایی در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان افزایش یابد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: حمایت از انجمن های علمی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی و سبک زندگی جزء برنامه های اصلی دانشگاه است و انتظار داریم دانشجویان همکاری لازم را با تشکل ها داشته باشند.

جعفری بیان کرد: در حوزه دانشجویی، برای دانشجویان ترم اولی این امکان وجود دارد که از وام دانشجویی و صندوق یکپارچه رفاه دانشجویی استفاده کرده و 100درصد شهریه دانشجویان قابلیت پرداخت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شوند

کانون های دانشجویی به منظور تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت می شوند