مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-19سياسي

راه اندازی 10 سامانه هوشمند کنترل ترافیک در پردیسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا خانه زاد یزدی در نشست خبری روز ملی حمل ونقل و رانندگان که در سالن جلسات شهید مولوی شهرداری قم برگزار شد، - معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از جانمایی 10 سامانه هوشمند کنترل ترافیک در پردیسان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا خانه زاد یزدی در نشست خبری روز ملی حمل ونقل و رانندگان که در سالن جلسات شهید مولوی شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: روز حمل ونقل یادآور حماسه سازی رانندگان حمل ونقل در سال 62 و تلاش این جامعه خدوم برای کمک به جبهه های جنگ است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به هوشمندسازی تقاطع های چراغ دار، خاطرنشان کرد: در حال تدوین سیستم یکپارچه در تقاطع های چراغ دار هستیم که با یکدیگر در ارتباط باشند و تقاطع ها در برخورد با عبور از چراغ قرمز اعمال جریمه کنند که به این منظور قراردادی به ارزش 27 میلیارد تومان منعقد شده است.

خانه زاد یزدی با بیان اینکه سالن کنترل هوشمند ترافیک نیز شرایط مطلوبی ندارد، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی شهردار قم، سالن جدید در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع ITS چندین سال بوده که به روزرسانی نشده است، مطرح کرد: خوشبختانه سند جامع این طرح تدوین و قرارداد به روزرسانی آن منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 10 سامانه هوشمند کنترل ترافیک در پردیسان

راه اندازی 10 سامانه هوشمند کنترل ترافیک در پردیسان