مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-28اقتصادي

گره کور مشکل برق شهرک صنوف قم پس از سال ها باز شد


با تلاش و پیگیری عوامل استانی، پروژه نیرورسانی به شهرک صنوف به عنوان یک گره دیرینه که از دوره های گذشته به ارث رسیده و رونق این شهرک عظیم را تحت تأثیر قرار داده بود، - ایسنا/قم با تلاش و پیگیری عوامل استانی، پروژه نیرورسانی به شهرک صنوف به عنوان یک گره دیرینه که از دوره های گذشته به ارث رسیده و رونق این شهرک عظیم را تحت تأثیر قرار داده بود، به زودی شاهد تحقق این امر پس از سالیان طولانی خواهیم بود.

به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت های شهرک صنوف اظهار کرد: با تلاش و پیگیری عوامل استانی، پروژه نیرورسانی به شهرک صنوف به عنوان یک گره دیرینه که از دوره های گذشته به ارث رسیده و رونق این شهرک عظیم را تحت تأثیر قرار داده بود، در دستور کار قرار گرفته و به زودی شاهد تحقق این امر پس از سالیان طولانی خواهیم بود.

وی افزود: جهت توسعه و ایجاد رونق در شهرک صنوف، در قدم نخست 30 انشعاب 32 آمپر از نیمه دوم آذرماه و در قدم دوم 10 مگاوات برق در سقف 500 انشعاب به شهرک صنوف توسط شرکت توزیع نیروی برق واگذار می گردد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل پروژه خط انتقال برق از پُست 20/63 کیلووات فرهنگیان به پُست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور مشکل برق شهرک صنوف قم پس از سال ها باز شد

گره کور مشکل برق شهرک صنوف قم پس از سال ها باز شد