مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-21اقتصادي

حضور 12 شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 12 شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

- ایسنا/خوزستان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 12 شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

دکتر مهدی کردزنگنه با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه از روز گذشته در محل نمایشگاه های بین الملل اهواز، گفت: غرفه دانشگاه با مشارکت برخی شرکت های این مرکز، در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یازدهمین فن بازار استان خوزستان برپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این شرکت ها در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات پیشرفته ، برق و الکترونیک ، صنایع فرهنگی و خلاق ، کشاورزی و.

فعالیت دارند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یکی از مزایای حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه، معرفی محصولات به شرکت ها، صنایع و بازدیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 12 شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

حضور 12 شرکت فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی