مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-23سياسي

800 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد


با اهدای 800 سری جهیزیه از سوی خیرین، کمیته امداد و سپاه پاسداران، 800 نوعروس کرمانشاهی راهی خانه بخت شدند.

- ایسنا/کرمانشاه با اهدای 800 سری جهیزیه از سوی خیرین، کمیته امداد و سپاه پاسداران، 800 نوعروس کرمانشاهی راهی خانه بخت شدند.

حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز(دوم آذر) درآیین نکوداشت خیرین و توزیع 800 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی با اشاره به اهتمام مجموعه کمیته امداد برای حل مشکلات مددجویان، گفت: در تلاشیم نگذاریم هیچ جوانی به خاطر مسائل اقتصادی از ازدواج عقب بماند.

وی ادامه داد: امسال مجموعه کمیته امداد وعده توزیع 100 هزار سری جهیزیه در کشور را داده که این وعده را با مشارکت خیرین عملیاتی خواهیم کرد.

آسوده در ادامه با اشاره به تلاش مجموعه کمیته امداد برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان به عنوان یکی دیگر از اولویت های مهم کمیته امداد در کشور، گفت: نباید اجازه دهیم هیچ کودکی به خاطر مسائل اقتصادی ترک تحصیل کند.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی گروه های مردمی برای گفتمان سازی در حوزه های مختلف در جامعه شد و افزود: باید با زنده کردن فرهنگ های خوبی مثل فرهنگ استاد شاگردی در جهت کاهش آمار بیکاری در کشور تلاش کنیم که گروه های مردمی می توانند نقش تاثیرگذاری در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

800 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد