مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12سياسي

رسیدگی و صدور و اجرای احکام باید به موقع باشد وگرنه اثرش را از دست می دهد


رسیدگی ها، صدور احکام و اجرای احکام، باید به موقع باشند و چنانچه این فرآیندها، در موقع و موعد خود صورت نپذیرند، اثرگذاری خود را از دست می دهند.

- رییس قوه قضاییه گفت: رسیدگی ها، صدور احکام و اجرای احکام، باید به موقع باشند و چنانچه این فرآیندها، در موقع و موعد خود صورت نپذیرند، اثرگذاری خود را از دست می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز سه شنبه (21 آذر) با حضور در جمع قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: چندی پیش ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح درخواست دیدار جمعی از کارکنان این سازمان با رییس قوه قضاییه در محل حوزه ریاست دستگاه قضا را مطرح کردند که بنده در پاسخ بیان داشتم من نزد شما خواهم آمد و با مدیران، قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار خواهم کرد ؛ این موضوع غالباً برای سایر بخش ها و سازمان ها نیز صدق می کند و تلاش من آن است که برای دیدار و گفتگو با مدیران و کارکنان بخش های مختلف، خودم به محل خدمت آن ها بروم.

رییس قوه قضاییه با تبیین و تشریح اصل 172 قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات ناظر بر شرح وظایف و اختیارات سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: جامعه هدف شما در سازمان قضایی نیروهای مسلح، نیروهایی هستند که بخش قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی و صدور و اجرای احکام باید به موقع باشد وگرنه اثرش را از دست می دهد

رسیدگی و صدور و اجرای احکام باید به موقع باشد وگرنه اثرش را از دست می دهد