مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-27سياسي

رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی نشانی است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی نشانی است، گفت: هفته بسیج فرصت و غنیمتی است که ببینیم و ملاحظه کنیم که مبدأ بسیج کجا بوده و الان کجا هستیم و مقصد و نهایت آن کجاست.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی نشانی است، گفت: هفته بسیج فرصت و غنیمتی است که ببینیم و ملاحظه کنیم که مبدأ بسیج کجا بوده و الان کجا هستیم و مقصد و نهایت آن کجاست.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه و بسیجیان این استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصت و غنیمتی است که ببینیم و ملاحظه کنیم که مبدأ بسیج کجا بوده و الان کجا هستیم و مقصد و نهایت بسیج کجاست، ما به هفته بسیج باید چنین نگاهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شروع پیروزی انقلاب اسلامی با شورش های داخلی در اشکال مختلف مواجه شدیم، سفارتخانه آمریکا یا همان لانه جاسوسی که برای حذف و سرنگونی جمهوری اسلامی اقداماتی انجام می داد، با رویداد 13 آبان سال 57 تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست، اسناد لانه جاسوسی لو رفت.

شاهرخی در ادامه افزود: امام راحل(ره) در پنجم آذرماه، بسیج مستضعفین را تشکیل داد که ما هر چه جلو می رویم ثمرات شیرین آن را ملاحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی نشانی است

رفعت مقام بسیج در گمنامی و بی نشانی است