مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-14اقتصادي

احیای 10 واحد صنعتی غیرفعال در غرب خراسان رضوی


نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی از احیای 10 واحد صنعتی غیر فعال در غرب خراسان خبر داد.

- بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و کارگاهای تولیدی غرب خراسان، 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در راستای کمک به تامین مالی طرح ها و واحدهای دارای اولویت بخش صنعت و معدن، در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، پرداخت شده است.

وی افزود: 10 واحد صنعتی راکد و غیر فعال در غرب خراسان که دچار کمبود نقدینگی و برخی مشکلات زیرساختی بودند، به چرخه تولید بازگشته اند.

نماینده مردم غرب خراسان رضوی اضافه کرد: در راستای توسعه واحدهای صنعتی منطقه، عملیات اجرایی پست 132 کیلوولت شهرک صنعتی جغتای، تفاهمنامه تامین 15 مگاوات برق برای شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 سبزوار و اجرای خط انتقال به ناحیه صنعتی داورزن، مورد توجه قرار گرفت.

  محبی بیان داشت: عملیات اجرای پست توزیع برق شهرک صنعتی سبزوار، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار نیز، با اعتبار 17 میلیارد تومانی در حال احداث است که با بهره برداری از آن، واحدهای تولیدی صنعتی این شهرک به شبکه فاضلاب متصل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 10 واحد صنعتی غیرفعال در غرب خراسان رضوی

احیای 10 واحد صنعتی غیرفعال در غرب خراسان رضوی