مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-29سياسي

فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش جامعه است


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت ترویج فرهنگ شهید و شهادت را نجات بخش عنوان کرد که از اهداف برگزاری یادواره های شهدا محسوب می شود.

  - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت ترویج فرهنگ شهید و شهادت را نجات بخش عنوان کرد که از اهداف برگزاری یادواره های شهدا محسوب می شود.

  محسن نسب امیری شامگاه هفتم آذرماه در آیین سومین یادواره 39 شهید منتسب به شهرداری جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت گفت: امروز فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش جامعه اسلامی و مسلمانان جهان است و این مهم با برگزاری یادواره ها محقق می شود زیرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را باعث نجات جامعه در گذشته، امروز و آینده دانست و افزود: ما مسلمانان و مومنان با تاسی از سیره شهدا و نگاه ویژه به منش و روش آنها باید امورات دینوی و اخروی خود را پیش ببریم.

نسب امیری با تشریح چالش های فراروی نظام جمهوری اسلامی که توسط دشمنان طراحی شده، بیان کرد: اگر در دوران بیش از 40 ساله انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده چالش هایی را در مسیر نظام ایجاد کردند، اما مردم استوار و محکم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و این مهم به دلیل وجود تفکر بسیجی، شهید و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش جامعه است

فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش جامعه است