مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-25سياسي

انقلاب اسلامی موفقیت های بی شماری داشته است


رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی و علمی و اقتصادی و امنیتی موفقیت های بی شماری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی، رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در بازرسی کل استان، گفت: یکی از مهم ترین دلایل دشمنی ها با انقلاب اسلامی ایران، وجه ایدئولوژیک آن است و این ایدئولوژی همواره کار آمدی خود را با پیروزی های نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف در عمل ثابت کرده است و ایدئولوژی برگرفته از اصول و دستورات قرآنی است.

 وی در ادامه با اشاره به آیات قرآنی، افزود: یکی از دستورات قرآنی این است که برای رسیدن به اهدافتان باید متکی به خودتان باشید.

اصل دیگر قرآنی این است که مسلمانان باید قوی باشند و در همه زمینه ها و ابعاد مختلف قدرتمند شوند و در حال حاضر به لطف مجاهدت های ایثارگران و بسیجان با هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری، نیروی هوا فضای سپاه آن قدر قوی و توانمند شده است که در دو ماه گذشته ماهواره ای به فضا پرتاب کرده که ظرف 500 ثانیه در مدار قرار گرفته و سپاه هم اکنون توان ساخت ماهواره و تولید ماهواره بر بومی را دارا می باشد و از هر کجای دنیا که بخواهد با این ماهواره عکسبرداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی موفقیت های بی شماری داشته است

انقلاب اسلامی موفقیت های بی شماری داشته است