مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-05اجتماعي

افزایش بیماری های تنفسی در چین؛ ایجاد سامانه پایش سلامت دانش آموزان در مدارس


وزارت آموزش و پرورش چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دستور ایجاد یک سامانه پایش اپیدمیولوژیک در مدارس و مهدکودک ها را برای انجام بررسی های بهداشتی روزانه در بحبوحه افزایش بیماری های تنفسی فصلی در بین کودکان صادر کرده است.

- افزایش بیماری های تنفسی در چین؛ ایجاد سامانه پایش سلامت دانش آموزان در مدارس وزارت آموزش و پرورش چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دستور ایجاد یک سامانه پایش اپیدمیولوژیک در مدارس و مهدکودک ها را برای انجام بررسی های بهداشتی روزانه در بحبوحه افزایش بیماری های تنفسی فصلی در بین کودکان صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، روز دوشنبه کمیسیون ملی بهداشت چین (NHC) دستور بهبود امکانات پزشکی و افزایش ساعات کاری مراقبان بهداشتی را در صورت لزوم در رابطه با افزایش بیماری های تنفسی صادر کرد.

در سند این وزارتخانه آمده است: تقویت ایجاد سیستم پایش اپیدمیولوژیک، تمرکز بر راه اندازی سامانه معاینات سلامت جسمی صبح و بعدازظهر در مدارس ابتدایی و راهنمایی و همچنین مهدکودک ها و معرفی یک سیستم گزارش دهی از وضعیت اپیدمیولوژیک و همچنین سامانه ای برای ثبت غیبت های ناشی از بیماری، ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های تنفسی در چین؛ ایجاد سامانه پایش سلامت دانش آموزان در مدارس

افزایش بیماری های تنفسی در چین؛ ایجاد سامانه پایش سلامت دانش آموزان در مدارس