مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-27فرهنگي

جایزه ویژه ایران شناسی در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی


حمید قمری، مدیرکل حوزه ریاست بنیاد ایران شناسی: ایران اسلامی متشکل از اقوام مختلف با فرهنگ ها و گویش های متفاوت است که علی رغم انجام پژوهش ها و مطالعات متعدد در بنیاد ایران شناسی، - حمید قمری، مدیرکل حوزه ریاست بنیاد ایران شناسی: ایران اسلامی متشکل از اقوام مختلف با فرهنگ ها و گویش های متفاوت است که علی رغم انجام پژوهش ها و مطالعات متعدد در بنیاد ایران شناسی، تاکنون در قاب سینما به جایگاه اقوام ایرانی توجه ویژه ای صورت نگرفته است.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد ایران شناسی از اهدای جایزه ویژه این بنیاد به فیلم یا فیلم های منتخبی از جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در اولین دوره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، حمید قمری مدیرکل حوزه ریاست بنیاد ایران شناسی درباره همراهی و مشارکت این مجموعه با نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توضیح داد: ایران اسلامی متشکل از اقوام مختلف با فرهنگ ها و گویش های متفاوت است که علی رغم انجام پژوهش ها و مطالعات متعدد در بنیاد ایران شناسی، تاکنون در قاب سینما به جایگاه اقوام ایرانی توجه ویژه ای صورت نگرفته است.

وی افزود: موسسه فرهنگی هنری فصل هنر برای اولین بار به این حوزه ورود جدی و اولین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را به دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ویژه ایران شناسی در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

جایزه ویژه ایران شناسی در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی