مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-26اقتصادي

ماجرای پروژه مسکونی«48 واحدی فجر» زنجان چه بود؟


ساخت پروژه 48 واحدی «فجر» در منطقه شهرک «نصر» برای کارکنان راه و شهرسازی با برخی شرایط خاص باعث اعتراضاتی از سوی متقاضیان مسکن ملی در زنجان اقدامی که حالا با پاسخ مسوول اصلی ساخت و ساز واحدهای مسکونی در زنجان مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ساخت پروژه 48 واحدی فجر در منطقه شهرک نصر برای کارکنان راه و شهرسازی با برخی شرایط خاص باعث اعتراضاتی از سوی متقاضیان مسکن ملی در زنجان شده است، اقدامی که حالا با پاسخ مسوول اصلی ساخت وساز واحدهای مسکونی در زنجان مواجه شده است.

روز پنجشنبه شماری از متقاضیان واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تجمع و خواستار شفاف سازی و توضیح در مورد پروژه 48 واحدی یا خاص فجر شدند.

تجمع کنندگان با خاص برشمردن پروژه فجر با بیان اینکه چرا این واحدها در سه طبقه و خارج از برخی قوانین و در کمتر از 18 ماه ساخته شده و همچنین بدون قرعه کشی به کارکنان راه و شهرسازی واگذار شده است، خواستار شفاف سازی در مورد قمیت تمام شده و متراژ آن شدند.

در این زمینه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان امروز یکشنبه با ارسال خبری به رسانه ها به سؤالات خبرنگاران که پیگیر موضوع این پروژه به اصطلاح خاص بودند، جواب داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پروژه مسکونی«48 واحدی فجر» زنجان چه بود؟

ماجرای پروژه مسکونی«48 واحدی فجر» زنجان چه بود؟