مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-20فرهنگي

نولان: «اوپنهایمر» بهترین فیلم کارنامه ام است


کریستوفر نولان، کارگردان آمریکایی- بریتانیایی که با فیلم قبلی خود «انگاره» محصول 2020، نتوانست گیشه سینماهای آمریکا را تصاحب کند، عنوان کرد که «اوپنهایمر» به معنای واقعی کلمه بهترین فیلمی است که تا به حال ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، کارگردان بی خوابی که در مصاحبه با امپایر به موضوع سینما و تجارت پرداخت، با بیان اینکه فیلم سه ساعته اوپنهایمر با درجه R توانسته یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد گفت: من بر اساس تجربه شخصی، احساس خوبی نسبت به وضعیت تجاری فیلم دارم؛ همچنین نسبت به بازگشت تماشاگران به سینماها.

این فیلمساز 53 ساله که فیلمش نامزدی دستاورد در بخش باکس آفیس گولدن گلوب را به دست آورده است، ادامه داد: من 20 سال است که این کار را انجام می دهم و در بریتانیا، این فیلم پرفروش ترین فیلم من است.

کارگردان سه گانه بتمن که معتقد است صنعت سینما نیاز به تعادلی متناسب بین انواع فیلم ها دارد تا به حرکت خود ادامه دهد، پیش از این در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفته بود، تعادل بین عناوین معتبر سینمایی می تواند بازگشت مخاطب را تضمین کند و چرخه اقتصاد هالیوود و هزینه ساخت و توزیع بسیاری از انواع دیگر فیلم ها را نیز به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نولان: «اوپنهایمر» بهترین فیلم کارنامه ام است

نولان: «اوپنهایمر» بهترین فیلم کارنامه ام است