مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-15سياسي

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، با تاکید بر اینکه فاصله گرفتن از ولی خدا باعث می شود سر قرآن ناطق بر روی نیزه برود، گفت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است.

- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، با تاکید بر اینکه فاصله گرفتن از ولی خدا باعث می شود سر قرآن ناطق بر روی نیزه برود، گفت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رضا رمضانی روز جمعه و در مراسم یادواره 14 شهید روستای کنارسر بزرگ کوچصفهان که در مسجدالنبی(ص) این روستا برگزار شد، با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا مسئولیت پذیری را در مکتب فاطمی آموختند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه یکی از مهمترین درس هایی که حضرت زهرا(س) به ما آموخته درس مسئولیت پذیری است، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در زمان حیات، چند نوع مسئولیت پذیری شامل مسئولیت شناخت و معرفت خداوند، مسئولیت تربیت فرزندان، مسئولیت همسرداری، مسئولیت در قبال همسایه و مسئولیت جامعه را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه انسان موجودی مسئولیت پذیر در عرصه فردی و اجتماعی است، افزود: مسئولیت پذیری براساس انگیزه الهی امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: بزرگترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است