مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-04اقتصادي

سهام عدالت متوفیان در استان یزد تعیین تکلیف شد


مدیر بورس منطقه ای استان یزد با اعلام جزییات ثبت نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها گفت: متقاضیان در وهله اول باید از موجود بودن سهام عدالت و همچنین انتخاب روش غیرمستقیم سهام عدالت متوفی اطمینان حاصل کرده و سپس برای انتقال سهام به کارگزاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسن ابوترابی صبح امروز در نشست مشترک کارگزاری های منتخب بورس با روابط عمومی های دستگاه های استانی وزارت اقتصاد، اظهار کرد: فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان در سامانه میراث کارگزاری بورس  آغاز و پنج کارگزاری  بورس در استان یزد شامل آگاه، سامان، مفید، مبین سرمایه و ایساتیس پویا به عنوان متولی انتقال سهام عدالت به وراث انتخاب شده اند.

وی سجامی بودن وراث را لازم و ضروری دانست و افزود: یکی از وراث متوفی  به عنوان نماینده می تواند بر اساس برنامه زمان بندی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از جمله اصل گواهی فوت واصل ورقه انحصار وراث، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی  متوفی و وراث  یا کپی برابر با اصل این مدارک به یکی از شعب منتخب مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهد.

مدیر بورس منطقه ای استان یزد با بیان این که افراد می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا سامانه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس https://ddn.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت متوفیان در استان یزد تعیین تکلیف شد

سهام عدالت متوفیان در استان یزد تعیین تکلیف شد