مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-07سياسي

به میدان نگاه کنید


شنبه، 15 مهر 1402 (7 اکتبر 2023) اتفاق مهمی در داخل فلسطین افتاد؛ اما اتفاقی مهم تر و یا دست کم به همان اندازه مهم نیز در خارج از سرزمین اشغال شده فلسطین رخ داد.

- شنبه، 15 مهر 1402 (7 اکتبر 2023) اتفاق مهمی در داخل فلسطین افتاد؛ اما اتفاقی مهم تر و یا دست کم به همان اندازه مهم نیز در خارج از سرزمین اشغال شده فلسطین رخ داد.

عملیات منحصر به فرد طوفان الاقصی با طرح و برنامه ای کاملا فلسطینی، در محرمانگی مطلق و بدون اطلاع سایر اضلاع جبهه مقاومت، در مرز غزه با اراضی اشغالی فلسطین اجرا شد.

ولی آنچه مهم تر از این عملیات به نظر می رسد، هماهنگی ستودنی محورهای مقاومت، پس از وقوع این عملیات و علی رغم بی خبری از آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیهان در سرمقاله خود به قلم سید محمدعماد اعرابی نوشت: سه روز پس از شروع طوفان الاقصی در 18 مهر 1402، رهبر انقلاب این عملیاتِ کاملا فلسطینی را ستایش کرد: این کار، کار خود فلسطینی ها است؛ طرّاحان هوشمند، جوانان شجاع، فعّالان از جان گذشته توانسته اند این حماسه را به وجود بیاورند.

ایشان همچنین به حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از آن عملیات هم پرداخت: ما از فلسطین دفاع می کنیم، ما از مبارزات دفاع می کنیم، ما پیشانی و بازوی طرّاحان مدبّر و هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را می بوسیم، ما به آنها افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میدان نگاه کنید

به میدان نگاه کنید