موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-06فرهنگي

امروزه تئاتر مشهد با مخاطبانی آگاه و دقیق روبه رو است/ کمبود تئاتر دغدغه مند در مشهد


امروزه مخاطبان تئاتر باهوش ، دقیق و آگاه تر از گذشته شده اند و به دنبال این هستند تا با تئاتر دست به کشفیات جدیدی بزنند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان نمایش ریشتر 16 گفت: امروزه مخاطبان تئاتر باهوش ، دقیق و آگاه تر از گذشته شده اند و به دنبال این هستند تا با تئاتر دست به کشفیات جدیدی بزنند.

امیرحسین آژیر ارشد در گفت وگو با ایسنا در خصوص شکل گیری ایده اولیه نمایش ریشتر 16 اظهار کرد: نمایش ریشتر 16 در ژانر درام اجتماعی نوشته شده است.

ایده اولیه متن نمایش با یک جرقه ذهنی در ذهن من شکل گرفت و به این موضوع اشاره دارد که اگر خانه ای که ما در آن ساکن هستیم در ساعت و یا حتی دقایقی از شبانه روز متعلق به ما نباشد چه اتفاقی رخ می دهد؛ که در نهایت با بسط دادن و پرداختن به این موضوع تبدیل به یک طرح اولیه و در نهایت نمایشنامه شد.

وی اضافه کرد: نمایش ریشتر 16 روایتگر ماجرای زوجی است که به دنبال پیداکردن خانه هستند و همسر این زن خانه ای را بدون مشورت با همسرش با مبلغی بسیار ناچیز اجاره می کند که با مشکوک شدن زن به اجاره پایین منزل همسرش اعتراف می کند که قرار است در طی 24 ساعت 16 دقیقه از شبانه روز از ساعت 19:58دقیقه تا 20:14 خانه متعلق به آن ها نباشد و نباید در این دقایق در خانه حضور داشته باشند و نسبت به اتفاقاتی که در این منزل رخ می دهد بی توجه باشند که در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه تئاتر مشهد با مخاطبانی آگاه و دقیق روبه رو است/ کمبود تئاتر دغدغه مند در مشهد

امروزه تئاتر مشهد با مخاطبانی آگاه و دقیق روبه رو است/ کمبود تئاتر دغدغه مند در مشهد