مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-07سياسي

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در بندر دیر


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش فراجا با مخلان نظم و امنیت در شهرستان دیر برخورد و سلاح های آنها نیز جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مصطفی فخرایی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری با بیان اینکه ادارات نقش مهمی در ایجاد امید در مردم دارند، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم نقش مهمی در بالا بردن مشارکت آنها در انتخابات دارد.

وی تاکید کرد: اگر مشخص شود که دستگاهی عامدانه بر خلاف جهت منویات مقام معظم رهبری، نظام و دولت مردمی ایران قوی حرکت کند، تخلف است و برخورد با تخلف مسلم است و با کسی تعارف نداریم.

فخرایی با تاکید بر اینکه طبق قانون همه دستگاه ها موظف به همکاری با هیات نظارت و ستاد انتخابات و در اختیار قرار دادن تجهیزات و نیروهای خود جهت برگزاری انتخابات باشکوه هستند، گفت: پروژه های اعلامی برای دهه فجر تا آن زمان تکمیل و آماده افتتاح شوند.

وی با گرامیداشت روز دانشجو، ادامه داد: باید حرف های دانشجویان را بشنویم و مطالبات آنها را پیگیری و امیدآفرینی کنیم و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای قشر دانشجو مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در بندر دیر

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در بندر دیر