مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-24اقتصادي

راه های روستایی خراسان شمالی 65 میلیارد تومان خسارت دید


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سیلاب 48 ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، - محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: سیلاب 48 ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه وسملقان و جاجرم بیش از 65 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی گفت: 245 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه وسملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: 25 کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط 9  راهدار و به کارگیری 9 دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

مشتری میزان رسوب برداری و پاکسازی در شهرستان رازوجرگلان را 165 کیلومتر برشمرد و با اشاره به اینکه 9 راهدار و 8 دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند، بیان داشت: میزان رسوب برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز 2 کیلومتر بود که 5 راهدار و 3 دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: در شهرستان جاجرم 2 کیلومتر راه با به کارگیری یک راهدار و یک دستگاه ماشین آلات  رسوب برداری و پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی خراسان شمالی 65 میلیارد تومان خسارت دید

راه های روستایی خراسان شمالی 65 میلیارد تومان خسارت دید