مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 05:002023-11-26اقتصادي

تخصیص 700 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گنبدکاووس


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در 80 روستای گنبدکاووس، 700 هکتار از عرصه های منابع طبیعی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تخفیف 90 درصدی به مردم عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: تعداد 100 روستای گنبدکاووس در عرصه های منابع طبیعی و ملی واقع شده است که قرار اراضی ملی در این روستا ها با تخفیف 90 درصدی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار مردم قرارگیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون عرصه های منابع ملی و طبیعی 80 روستا به میزان 700 هکتار برای اجرای این طرح به بنیاد مسکن واگذار شده است و هزارو 200 هکتار دیگر از این عرصه ها که بخشی از آن تصرف نشده است را می توان برای این طرح تخصیص داد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره آخرین وضعیت ساکنین روستای سیل زده عباس آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در سیل اخیر تعداد 24 واحد مسکن در این روستا دچار خسارت شد که عمده آن آبگرفتگی منازل بود.

وی ادامه داد: در این روستا 6 واحد خسارت جدی دید و نیاز به بازسازی دارد و 18 واحد نیز نیاز به تعمیر و نوسازی دارد که در این راستا اعتباراتی برای پرداخت تسهیلات بانکی به بانک های عامل تجارت و ملیرتخصیص پیدا کرده است که به محض صدور پروانه برای احداث و درخواست متقاضی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 700 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گنبدکاووس

تخصیص 700 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گنبدکاووس