مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-27سياسي

شهردار: دنبال انجام کارهای ماهوی و اساسی در شیراز هستیم


شهردار شیراز با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم و نزدیک شدن آن ها در امور مشارکتی این مجموعه می شود، تأکید کرد: به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم و نزدیک شدن آن ها در امور مشارکتی این مجموعه می شود، تأکید کرد: به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم.

محمدحسن اسدی امروز، 6 آذرماه در جلسه شورای اطلاع رسانی شهرداری شیراز بر پاسخگویی مدیران شهری به مردم تأکید و بیان کرد: خدمت رسانی و تکریم شهروندان و ایجاد امیدآفرینی در سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم و نزدیک شدن آن ها در امور مشارکتی این مجموعه می شود، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح، به موقع و درست روابط عمومی شهرداری که باعث امیدآفرینی می شود، تأکید کرد.

این مقام مسئول، عملکرد روابط عمومی شهرداری شیراز را مطلوب ذکر و بیان کرد: روابط عمومی رسالت سنگینی برای بیان تلاش شهرداری دارد.

اسدی با تصریح اینکه ما به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم، گفت: در دهه فجر امسال 50 هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: دنبال انجام کارهای ماهوی و اساسی در شیراز هستیم

شهردار: دنبال انجام کارهای ماهوی و اساسی در شیراز هستیم