مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-04سياسي

خضریان: نفوذی ها شبیه ترین افراد به انقلابی ها هستند


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه نفوذی ها شبیه ترین افراد به انقلابی ها هستند، گفت: مهم ترین دلیل نفوذ، عدم گزینش درست افراد حتی برای جایگاه های غیر موثر است که می تواند در یک مجموعه زمینه ساز یک نفوذ بزرگ را فراهم کند.

- نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه نفوذی ها شبیه ترین افراد به انقلابی ها هستند، گفت: مهم ترین دلیل نفوذ، عدم گزینش درست افراد حتی برای جایگاه های غیر موثر است که می تواند در یک مجموعه زمینه ساز یک نفوذ بزرگ را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در مراسم افتتاحیه اکران دانشگاهی فیلم سینمایی ضد اثر امیرعباس ربیعی در دانشگاه علامه طباطبایی که از سوی بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع فیلم سینمایی ضد مربوط به دوران بحرانی 1359 تا اواخر سال 1360 می باشد، افزود: این بازه تاریخی، دورانی است که وقایع تروریستی متعددی را مردمان این سرزمین تجربه کردند؛ مهمترین آنها واقعه تروریستی هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی، رییس دیوان عالی کشور، 4 وزیر، 27 نماینده مجلس، چندین معاون وزیر و جمعی دیگر از اعضای حزب جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فیلم ضد داستان فردی به نام محمدرضا کلاهی صمدی را روایت می کند که تا امروز مظنون اصلی این اقدام تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: نفوذی ها شبیه ترین افراد به انقلابی ها هستند

خضریان: نفوذی ها شبیه ترین افراد به انقلابی ها هستند