مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-11سياسي

در مقابل جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در مقابل جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین داشته باشیم تاکید کرد که همه بویژه مسئولین و دولتمردان باید در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله نورمفیدی در دیدار حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور اهمیت تبیین و روشنگری در مقابل جنگ شناختی دشمن را ضروری دانست و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اعتقاد و باوردارم.

امروز دشمنان با راه اندازی جنگ شناختی در تلاش هستند باورها و ارزشهای دینی و فرهنگی را تغییر دهند و در این راه مقدس ترین مقدسات شیعه و اسلام را مورد هجمه قرار می دهند لذا در مقابل جنگ شناختی باید جهاد تبیین داشته باشیم و همه بویژه مسئولین و دولتمردان باید در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: دلیل و فلسفه اصلی اینکه روزهای دوشنبه به دبیرستان ها و به جمع جوانان و نوجوانان می روم در حقیقت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است و معتقدم که گفت و گوی بی واسطه و رودررو با نسل جوان اثرگذاری بیشتری دارد.

نورمفیدی همچنین با قدردانی از تلاش ها و اقدامات گسترده و مردمی رییس جمهور به موضوع جزیره آشوراده اشاره کرد و گفت: مشکل آشوراده چندین سال و از 20 سال پیش بلاتکلیف مانده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مقابل جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین داشته باشیم

در مقابل جنگ شناختی دشمن باید جهاد تبیین داشته باشیم