مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-05حوادث

اولتیماتوم حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت


شهرداری قیامدشت مکلف شد 800 متر از محدوده شهری کانال آب و آب منطقه ای استان تهران 35 کیلومتر از محدوده خارج شهری را ظرف مدت یک هفته ایمن سازی کنند.

- محمد رحمتی رییس حوزه قضایی بخش خاوران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به سقوط یک کودک در کانال آب قیامدشت اظهار کرد: از صبح امروز که این حادثه اتفاق افتاده، جست وجو برای یافتن این دختر بچه 7 ساله توسط عوامل امدادی در حال انجام است اما تا این لحظه کودک پیدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت آب بسیار بالا بوده و جریان آب، کودک را به سرعت به جلو برده است، افزود: به دلیل چگالی بالا و گل آلود بودن آب، حرکت غواصان در آب امکان پذیر نبود و ورودی راه آب بسته شد تا آب ته نشین شود.

رییس حوزه قضایی بخش خاوران با بیان اینکه این اتفاق نتیجه عدم تدابیر در سال های گذشته است، ابراز کرد: طی سا ل های گذشته متولیان امر باید نسبت به ایمن سازی کانال اقدام می کردند و جلوی مبادی خطر را می گرفتند.

  رحمتی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در محل بخشداری خاوران، گفت: بخشدار خاوران، شهردار قیامدشت، رییس شورای بخش خاوران، رییس شورای شهر قیبامدشت، مدیرکل منابع آب منطقه ای استان تهران، مسؤولان آتش نشانی و اورژانس، مسؤول ستاد بحران شهرستان ری و جمعی دیگر از مدیران و مسؤولان در این جلسه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت

اولتیماتوم حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت