مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-18سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه


بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین نقشه راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه حول محورهای هفت گانه ترسیم شده از سوی رهبرحکیم انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امشب در آیین بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته است که فرصتی مغتنم برای تبیین بیشتر این موضوع مهم و راهبردی است.

وی افزود: دانشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح، در تربیت دانشجوی تراز انقلاب و ارتباط موثر حوزه و دانشگاه نقش موثری ایفا کرد.

امام جمعه خورموج گفت: دست جنایتکار عوامل منحرف گروهک فرقان، اجازه نداد که اهداف بلند و پربار این عالم انقلابی در حوزه و دانشگاه به ثمر بنشیند.

 وی ادامه داد: خون پاک و مطهر این عالم انقلابی، زمینه ای برای برجسته شدن یک آرمان بزرگ و تاریخ ساز به نام وحدت حوزه و دانشگاه فراهم کرد.

زاهددوست بیان کرد: امامین انقلاب بر تبیین و ترویج و تحقق این آرمان بزرگ تاکید کردند و در تاریخ با برکت انقلاب اسلامی در این راه گام های بلندی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: یکی از توطئه های اصلی استعمار برای تسلط بر ایران اسلامی، جدایی بین دو نهاد حوزه و دانشگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه

بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه