مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-27سياسي

هموارسازی مسیر توسعه تاکستان مورد غفلت قرار گرفته است


نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بودجه چند هزار میلیاردی استان قزوین، استاندار باید پاسخگو باشد چرا جلوی توسعه تاکستان را گرفته و برای این شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی آن چه اقدامی انجام داده که لازم است شفاف بیان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین با نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با انتقاد از عملکرد استاندار قزوین اظهار کرد: رییس جمهور به همه استان ها سفر کرده اما این سوال را از استاندار قزوین دارم که چند مرتبه به تاکستان سرزده و جلسه برگزار کرده؟ روستاهای این شهرستان از بی آبی آتش گرفته و شاهد سرمازدگی و خسارت خشکسالی بودیم، نزد کدام وزیر برای پیگیری مشکلات رفته است؟ وی افزود: تاکستان را به محاصره اقتصادی کشانده اند اما بنده تا آخرین نفس پیگیر حقوق کردم خواهم بود و تا آنجا که بتوانم برای نظام و انقلاب خدمت می کنم.

نماینده تاکستان در مجلس تصریح کرد: در دوره قبل مجلس، یک پروژه ملی برای تاکستان اخذ شد که شبکه آبیاری بود و از بین رفت و در این دوره هفت پروژه ملی برای این شهرستان اخذ کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارسازی مسیر توسعه تاکستان مورد غفلت قرار گرفته است

هموارسازی مسیر توسعه تاکستان مورد غفلت قرار گرفته است