مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-14اقتصادي

سرعت رانندگی در آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده های استان به میزان 3 کیلومتر بر ساعت بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشانمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده های استان به میزان 3 کیلومتر بر ساعت بالاتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: تعدادی از رانندگان به دلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند که تلاش می شود از طریق مشارکت صنوف بخش حمل و نقل جاده ای با برنامه ریزی برای برگزاری جشن گلریزان گامی در جهت آزادی این عزیزان برداریم.

  وی با اشاره به افزایش سوانح جاده ای تصریح کرد: مشکل فرهنگی و عامل انسانی بزرگترین عامل بروز تصادفات در محورهای ارتباطی استان بوده و باید برای ارتقا فرهنگ ترافیکی تلاش مضاعفی صورت پذیرد چرا که این موضوع نه تنها حوادث و ناگواری های اجتماعی بسیاری را به بار می آورد بلکه جبران خسارات امکان پذیر نیست.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری قرار داریم با مشارکت صنوف تعدادی از رانندگان دارای جرائم غیرعمد را با همکاری ستاد دیه استان آزاد خواهیم کرد تا علاوه بر تمام مسئولیت های فنی و خدماتی در حوزه آسیب های اجتماعی و اشاعه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت رانندگی در آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری است

سرعت رانندگی در آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری است