مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-03اقتصادي

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله های فولادی بدون درز در هیدج


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رییس جمهور خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رییس جمهور خبر داد.

مجید گلشنی منفرد امروز (یکشنبه دوازدهم آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مجموعه تولیدی در یک محدوده 20 هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق های فولادی لوله های بدون درز است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای اشتغال زایی بالایی است، توضیح داد: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم هزار نفر و اشتغال غیرمستقیم سه هزار نفر در استان فراهم می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله های بدون درز فودلای در کشور است.

گلشنی منفرد با اشاره به میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان، تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان طی نیمه نخست امسال به 51 هزار و 870 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته 378 درصد رشد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله های فولادی بدون درز در هیدج

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله های فولادی بدون درز در هیدج