مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:102023-11-26اجتماعي

بسیج در گفتمان سازی سند تحول کمک کند


وزیر آموزش و پرورش در در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج فرهنگیان بر نقش همدلی در تعلیم و تربیت و نقش بسیج در گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، در نشست با فرماندهان پایگاه های مقاومت مرکز بسیج فرهنگیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهارکرد: در یک سوی عالم عده ای با قاطعیت می گفتند که لیبرال دموکراسی بهترین الگو است و جایگزین ندارد و امروز که با چالش روبه رو شده اند جایگزینی برای آن ندارند؛ ولی در این سوی عالم الگویی پویا و مردم پایه شکل گرفته است که از برکت های نظام مقدس و انقلاب اسلامی است و این الگو، مردم سازی دینی است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از ابعاد الگوی مردم سازی دینی، تفکر بسیجی است؛ افزود: بسیج یعنی ایثار و ازخودگذشتگی برای دیگری و بسیج یعنی جنگیدن برای صلح و الگوی بسیج برای مسلمانان و غیرمسلمانان قابلیت اجرا دارد.

صحرایی ادامه داد: امروز مهم ترین، کلیدی ترین و بنیادی ترین نیاز کشور، اتحاد، انسجام، یکپارچگی و وحدت است و البته نیاز است که این وحدت در هدف اتفاق بیفتد و نقش وحدت در هدف مهم تر از وحدت در روش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در گفتمان سازی سند تحول کمک کند

بسیج در گفتمان سازی سند تحول کمک کند