مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-06بين الملل

مغلطه بزرگ کنگره آمریکا در باب ایدئولوژی صهیونیسم


مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را تصویب کرده که به موجب آن قانون هر گونه ضدیت با رژیم صهیونیستی معادل یهودستیزی تفسیر می شود و خلاف قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدافعان حقوق فلسطین اقدام نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان در برابر دانستن یهودستیزی و صهیونیسم ستیزی را به عنوان فشاری برای بدنام کردن منتقدان و مخالفان رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه عنوان و آن را محکوم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره ، حامیان حقوق فلسطین، قطعنامه کنگره آمریکا را که به موجب آن یهودستیزی و صهیونیسم ستیزی برابر دانسته می شوند، محکوم کرده و آن را اقدامی خطرناک نامیده اند که هدفش محدود کردن آزادی بیان در جریان انتقاد از عملکرد رژیم صهیونیستی و منحرف کردن افکار عمومی از جنگ غزه است.

قطعنامه مذکور در مجلس نمایندگان روز سه شنبه با 311 رای موافق در مقابل 14 رای موافق تصویب شد و 92 نماینده دموکرات در مجلس نیز به آن رای ممتنع دادند.

نمایندگان جمهوری خواه ادعا کرده اند که قطعنامه مذکور به عنوان تلاشی برای رد افزایش شدید یهودستیزی در ایالات متحده آمریکا و سراسر جهان تنظیم شده است و با این حال به زبانی نوشته شده است که به وضوح و با قاطعیت اعلام می کند، هر گونه اظهارات ضد رژیم صهیونیستی به منزله یهود ستیزی خطاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغلطه بزرگ کنگره آمریکا در باب ایدئولوژی صهیونیسم

مغلطه بزرگ کنگره آمریکا در باب ایدئولوژی صهیونیسم