مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:132023-12-09اقتصادي

اجرای آسفالت ریزی معابر و خیابان های ناحیه صنعتی نیر در دست اقدام است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی و آسفالت ریزی خیابان های اصلی ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر، اظهار کرد: ناحیه صنعتی نیر با مساحت 30 هکتار از جمله نواحی صنعتی استان اردبیل است که با استقبال مناسب سرمایه گذاران مواجه شده است.

وی افزود: در این ناحیه صنعتی63 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که تاکنون 11 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از دستگاه های ذی صلاح شده اند.

علایی از اجرای خط انتقال و منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی معابر و خیابان های ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ 150 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جدید نیز اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال برای تکمیل آماده سازی و آسفالت ریزی خیابان های اصلی این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده است که خوشبختانه با پیمان سپاری این پروژه، به زودی شاهد آغاز اجرای آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و تصریح کرد: مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده است که ضمن تشکر از مسئولان و دستگاه های متولی،  امیدواریم با توسعه این ناحیه صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آسفالت ریزی معابر و خیابان های ناحیه صنعتی نیر در دست اقدام است

اجرای آسفالت ریزی معابر و خیابان های ناحیه صنعتی نیر در دست اقدام است