مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-08سياسي

آمریکازدایی از منطقه آغاز شده است/ لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی


امروز آمریکازدایی از منطقه آغاز شده و رویای نیل تا فرات اسراییل نابود شده است و در جنگی قرار گرفته که روزها میلیاردها دلار برای او هزینه دارد.

- ایسنا/کرمان خطیب جمعه موقت کرمان اظهار کرد: امروز آمریکازدایی از منطقه آغاز شده و رویای نیل تا فرات اسراییل نابود شده است و در جنگی قرار گرفته که روزها میلیاردها دلار برای او هزینه دارد.

حجت الاسلام علی توکلی امروز در خطبه های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی در همه شئون زندگی اظهار کرد: تقوا ناشی از باورها و اعتقادات عمیقی است که ما از آموزه های دینی گرفته ایم و تربیت نسل و فرزند از سرشاخه های تقوا است.

وی با اشاره به اینکه اگر در تربیت فرزندان به آنچه که دین و اهل بیت علیهم السلام سفارش کردند توجه کنیم حتما نتیجه خوبی خواهیم گرفت، افزود: آنچه که به نسل جوان ما امید و نشاط می دهد، اعتقادات مذهبی است و اگر ما اول به تربیت خود بها بدهیم الگوی مناسبی برای فرزندان خود خواهیم بود.

توکلی بیان کرد: فرزند در خانه به عمل پدر و مادر خود نگاه می کند و صداقت، درستی و عدالت را از والدین خود یاد می گیرد و به همین نسبت بدی ها را نگاه می کند و یاد می گیرد.

خطیب جمعه موقت کرمان با بیان اینکه بزرگترین خطری که فرزندان ما را تهدید می کند، بی اعتنا شدن نسبت به پدر و مادر به فرزند است، افزود: باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکازدایی از منطقه آغاز شده است/ لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

آمریکازدایی از منطقه آغاز شده است/ لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی