مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-23سياسي

آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن استان بوشهر


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر عصر امروز در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر گناوه، اظهار داشت: تأمین مسکن مورد نیاز جامعه نه تنها شعار محوری دولت به شمار می رود، بلکه از رسالت های اصلی این نهاد انقلابی است.

وی، استفاده از مصالح باکیفیت و سرعت بخشی در اجرای پروژه ها را امری ضروری دانست و افزود: متقاضیان باید با پرداخت به موقع آورده خود در تکمیل و واگذاری هرچه سریعتر واحدهای مسکونی همکاری کنند.

مقدم با اشاره به آغاز ساخت دو هزار و 726 واحد مسکونی در 9 شهرستان استان، گفت: 700 واحد از واحدهای مذکور در سه ماه نخست سال 1403 تکمیل و واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه براساس این طرح، ساخت سه هزار و 41 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: در حال حاضر برای پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان، قرارداد بانکی برای دو هزار و 541 فقره وام منعقد شده است.

مقدم، درخصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونیِ درحال ساخت نیز گفت: دوهزار و 34 واحد مسکونی در حد تکمیل فونداسیون و یک هزار و 30 واحد هم در سطح احداث اسکلت سقف قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن استان بوشهر

آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن استان بوشهر