مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-22حوادث

کشف 15 هزار کارتن شیر خشک قاچاق در کرج


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از یک انبار در منطقه ماهدشت کرج بیش از 15 هزار کارتن شیر خشک و حدود یک هزار و 150 قوطی نسکافه قاچاق کشف شد.

- ایسنا/البرز جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از یک انبار در منطقه ماهدشت کرج بیش از 15 هزار کارتن شیر خشک و حدود یک هزار و 150 قوطی نسکافه قاچاق کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه یکم آذر با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی از دپو تعداد قابل توجه شیر خشک قاچاق در انبار یک شرکت در منطقه ماهدشت کرج مطلع شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی و به همراه عوامل سازمان غذا و دارو به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 15 هزار و 558 کارتن شیر خشک و یک هزار و 158 قوطی نسکافه قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان این که ارزش اموال مکشوفه از نظر کارشناسان حدود 10 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 هزار کارتن شیر خشک قاچاق در کرج

کشف 15 هزار کارتن شیر خشک قاچاق در کرج