مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-25سياسي

تحریم انرژی می توانست شکست خفت باری را برای رژیم صهیونیستی رقم بزند


سینا ناجی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان لرستان در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو گفت: بدون شک دولت اسراییل به دوران قبل از طوفان الأقصی بر نخواهد گشت اما اگر در روز های اولیه بمباران وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی توقف انتقال سوخت از کشور .

- دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان لرستان گفت: اگر در روز های اولیه بمباران وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی توقف انتقال سوخت از کشور های اسلامی به رژیم صهیونیستی صورت می گرفت بدون تردید در همان ساعات اولیه حمله آتش بس اتفاق می افتاد.

سینا ناجی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان لرستان در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو گفت: بدون شک دولت اسراییل به دوران قبل از طوفان الأقصی بر نخواهد گشت اما اگر در روز های اولیه بمباران وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی توقف انتقال سوخت از کشور های اسلامی به این کشور جعلی صورت می گرفت بدون تردید در همان ساعات اولیه حمله و نه پس از 47 روز ویران کننده برای مردم مظلوم فلسطین آتش بس اتفاق می افتاد.

 ناجی عنوان کرد: حدود 60 درصد از نفت رژیم موقت اسراییل از مسیر خط لوله باکو - تفلیس - جیهان تأمین می شود که تحت مدیریت ترکیه است که این کشور و اردوغان با پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا امنیت انرژی و شاهرگ اقتصادی اسراییل را مصونیت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم انرژی می توانست شکست خفت باری را برای رژیم صهیونیستی رقم بزند

تحریم انرژی می توانست شکست خفت باری را برای رژیم صهیونیستی رقم بزند