مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:592023-11-27اقتصادي

اراضی طرح های اقتصادی مطابق با اولویت بندی واگذار خواهد شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تخصیص زمین به طرح های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه ها در حوزه های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تخصیص زمین به طرح های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه ها در حوزه های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن صورت خواهد گرفت.

عادل شهرزاد، امروز (ششم آذرماه)، در حاشیه برگزاری کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: این کارگروه با رویکرد بررسی طرح های اقتصادی، حوزه سرمایه گذاری و تعهد دستگاه ها در بخش اشتغال به صورت هفتگی برگزار می شود و زمینه ساز برخی تصمیمات و مصوبات در شورای برنامه ریزی استان خواهد بود.

وی با اشاره به این که عمده ترین رویکرد این کارگروه هم پوشانی وظایف بین دستگاهی است، افزود: در جلسه امروز سه بخش مورد بررسی قرار گرفت بخش اول جلسه مرتبط با مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری استان و تامین منابع مالی مورد این پارک در جهت حمایت از شرکت های مستقر در پارک بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مسئله بعدی تخصیص زمین به طرح های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه ها در حوزه های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن بود که تصمیمات این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی طرح های اقتصادی مطابق با اولویت بندی واگذار خواهد شد

اراضی طرح های اقتصادی مطابق با اولویت بندی واگذار خواهد شد