مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20اقتصادي

مقام اول استان ایلام در روکش آسفالت در کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: استان ایلام مقام اول روکش آسفالت و ایمن سازی محورهای مواصلاتی را در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح چهارشنبه 29 آذر ماه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل در محل هتل زاگرس شهر ایلام گفت: ارج نهادن به خدمات و تلاش های ارزنده خانواده بزرگ یکی از مهمترین وظایف این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه،حمل و نقل یک صنعتی بسیار مهم در اقتصاد هر کشور است،افزود: بر این اساس است که هیچ گونه جایگزینی برای این مهم نمیتوان یافت.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: رانندگان به عنوان تاثیرگزارترین افراد عضو مجموعه حمل و نقل همواره در پویایی اقتصاد کشور نقش آفرینی می کنند و این امر قابل تقدیر است.

چشمه خاور خاطر نشان کرد: با توجه به تحریمهای اعمال شده از طرف دشمن در چن روز گذشته مبنی بر حک سرویس های خدمات رسانی جایگاه های سوخت نشان از این دارد که اهمیت صنعت حمل و نقل را دریافته اند،اما خوشبختانه این تحریم در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان خوب کشور خنثی شد.

  این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین با توجه به تحریم های دشمن در زمینه ممنوعیت ورود ماشین آلات کشاورزی و راه سازی به کشور اما همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اول استان ایلام در روکش آسفالت در کشور

مقام اول استان ایلام در روکش آسفالت در کشور