مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-06سياسي

امسال 5 برابر سال های گذشته در کاشمر نهال کاشته می شود


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: هرچند طی سال های گذشته حداکثر نهالی که در کاشمر کاشته شده 100 هزار اصله بوده اما امسال نیز 5 برابر سنوات گذشته در این شهرستان نهال کاشته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: هرچند طی سال های گذشته حداکثر نهالی که در کاشمر کاشته شده 100 هزار اصله بوده اما امسال نیز 5 برابر سنوات گذشته در این شهرستان نهال کاشته می شود.

محسن فنودی امروز، 15 آذر در حاشیه مراسم کاشت 500 اصله درخت که در قالب پویش امام رضا(ع) در منطقه بیابانی طرح مطالعاتی اسحاق آباد شهرستان کاشمر برگزار شد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کاشت درخت در قالب پویش امام رضا(ع) همزمان با سراسر کشور در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت از 11 آذر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان کاشمر در این پویش 500 هزار اصله نهال است، اظهار کرد: قرار است از امسال طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور اجرا شود که سهم خراسان رضوی طی این مدت 22 میلیون اصله است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال به همت همه همکاران در تمامی شهرستانها و 9 نهالستان فعال کاشت بیش از 17 میلیون اصله نهال بدون هیچ گونه اعتباری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 5 برابر سال های گذشته در کاشمر نهال کاشته می شود

امسال 5 برابر سال های گذشته در کاشمر نهال کاشته می شود