مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-14بين الملل

انهدام 72 خودروی نظامی و کشته شدن 36 نظامی صهیونیست به دست قسام


سخنگوی گردان های قسام در پیامی تلگرامی اعلام کرد که مجاهدان این گردان ها در 72 ساعت گذشته 72 خودروی زرهی اشغالگران را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

- سخنگوی گردان های قسام در پیامی تلگرامی اعلام کرد که مجاهدان این گردان ها در 72 ساعت گذشته 72 خودروی زرهی اشغالگران را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده در ادامه افزود: مجاهدان قسام همچنین در جریان هدف قرار دادن نیروهای دشمن با راکت های ضدزره و ضدنفر و رویارویی با آن ها از فاصله صفر و هدف قرار دادن تیم های پشتیبانی آنان و عملیات تک تیراندازی علیه اشغالگران، 36 نظامی صهیونیست را به قتل رسانده و ده ها نظامی دیگر را نیز کشتند یا زخمی کردند و تجهیزات جنگی بعضی از آن ها را نیز به غنیمت گرفتند.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تأکید کرد که مجاهدان این گردان ها مقرهای فرماندهی دشمن و نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در محورهای مختلف را با گلوله های خمپاره و راکت های کم برد رجوم درهم کوبیده و حملات موشکی گسترده ای هم به شهرهای مختلف اسراییلی انجام دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 72 خودروی نظامی و کشته شدن 36 نظامی صهیونیست به دست قسام

انهدام 72 خودروی نظامی و کشته شدن 36 نظامی صهیونیست به دست قسام