مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:412023-11-22سياسي

فرمانده سپاه روح الله: حماس مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، 2 ظهر امروز در شورای اداری شهرستان دلیجان  اظهار کرد: جنگ غزه نماد قرار گرفتن جبهه اسلام و کفر در مقابل یکدیگر است و رژیم صهیونیستی امروز در مردابی فرورفته که راه نجاتی برای خود نمی بیند.

  وی افزود: اسراییل همواره چهار راهبرد ایجاد درگیری در بیرون مرزها، داشتن عملکردپیش دستانه، ایجاد ثبات سیاسی و امنیت داخلی و قدرت بازدارندگی را پیش می برد؛ این رژیم پوشالی که بیش از 450 هزار نظامی دارد، در مقابل 15 هزار رزمنده حماس شکست خورد و برای اولین بار حماس عملیات پیش دستانه را انجام داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امروزه شاهدیم درگیری در خود هیات حاکمه رژیم صهیونیستی وجود دارد و این در تصمیم گیری های آنها مشاهده می شود.

  کریمی افزود: 15 هزار نیروی حماس در مقابل 450 هزار نیروی تا دندان مسلح توانسته کاری کند که تمام دنیا را متعجب ساخته و این شدنی نیست مگر با قدرت الهی و اراده قوی مجاهدان جبهه مقاومت.

وی با بیان اینکه اگر حماس عملیات پیش دستانه انجام نداده بود رژیم صهیونیستی ظرف این سه ماه غزه را نابود می کرد، گفت:  آنها می خواستند مردم غزه را نابود یا تبعید کنند؛ این نقشه دشمن بود.

در44سال گذشته وعده های خداوند را در صحنه های مختلف انقلاب به وفور دیده ایم و همواره محاسبات ظاهری و کلاسیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه روح الله: حماس مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کرد

فرمانده سپاه روح الله: حماس مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کرد