مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-19ورزشي

ملیکا شریفی نیا جای پژمان بازغی اجرا می کند؟


شبکه نسیم امروز اعلام کرده است برنامه «کودک شو» با تغییراتی در تیم تولید و مجری، فصل جدید را از نیمه دی ماه روی آنتن می برد.

هر چند در این خبر همچنان نامی از ملیکا شریفی نیا به عنوان گزینه اجرای این برنامه برده نشده است اما حضور این بازیگر تلویحا تایید .

- شبکه نسیم امروز اعلام کرده است برنامه کودک شو با تغییراتی در تیم تولید و مجری، فصل جدید را از نیمه دی ماه روی آنتن می برد.

هر چند در این خبر همچنان نامی از ملیکا شریفی نیا به عنوان گزینه اجرای این برنامه برده نشده است اما حضور این بازیگر تلویحا تایید شده و در حال حاضر در حال انجام مراحل اداری برای قطعی شدن اجرای او در برنامه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از خداحافظی پژمان بازغی از کودک شو و با پایان فصل پنجم، سازندگان این برنامه هم تغییر کردند و تهیه کننده و کارگردان فصل جدید کودک شو معرفی شدند.

ملیکا شریفی نیا هم که پیشتر با سریال نجلا در قاب تلویزیون ظاهر شده است، گزینه اصلی اجرای این برنامه بعد از پژمان بازغی است.

او همراه با پژمان بازغی در برنامه شب های مافیا: زودیاک در یکی از پلتفرم ها هم حاضر شده بود.

علت تغییر سازندگان برنامه هر چند از سوی شبکه نسیم توضیح داده نشده است با این حال اینگونه عنوان کرده اند که هر برنامه ای برای تداوم مسیر رشد ناگزیر از تغییر و روزآمدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملیکا شریفی نیا جای پژمان بازغی اجرا می کند؟

ملیکا شریفی نیا جای پژمان بازغی اجرا می کند؟