مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-20بين الملل

پیشنهاد اروپا برای انتقال اموال مسدودی روسیه به اوکراین


نشریه «فایننشال تایمز» روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که مقامات اروپایی به «گروه 7» پیشنهاد داده اند که اموال توقیف شده روسیه را از طریق بانک جهانی و بانک اروپایی بازسازی و توسعه اوکراین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سیاست های ضد روسی کشورهای غربی به بهانه آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین، اکنون خبر می رسد که اتحادیه اروپا در فکر توقیف اموال مسدودشده روسیه است.

نشریه فایننشال تایمز امروز (چهارشنبه) بر اساس اسنادی که به دست آورده گزارش داد که مقامات اروپایی به کشورهای عضو گروه 7 پیشنهاد داده اند که اموال توقیف شده روسیه را از طریق بانک جهانی و بانک اروپایی بازسازی و توسعه اوکراین، به کی یف منتقل کنند.

طبق این گزارش، در سند مذکور ادعا شده که چنین اقدامی توسط کشورهایی که از عملیات نظامی ویژه آسیب دیده یا تحت تأثیر پیامدهای آن قرار گرفته اند – از جمله کشورهایی که به اوکراین کمک های نظامی و مالی می فرستند – پاسخی مشروع به اقدامات روسیه تلقی می شود.

از سوی دیگر، شبکه بلومبرگ نیز گزارش داد که کمیسیون اروپا تخمین می زند که سود مشمول مالیات از دارایی های مسدودشده روسیه طی چهار سال آینده بیش از 1.

62 میلیارد دلار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اروپا برای انتقال اموال مسدودی روسیه به اوکراین

پیشنهاد اروپا برای انتقال اموال مسدودی روسیه به اوکراین