مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-04اقتصادي

محدودیتی در ورود و خروج کشتی در بندرچابهار وجود ندارد


مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار از مرداد 1386 آغاز شده و برای تکمیل و خرید تجهیزات فاز نخست آن تاکنون بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار از مرداد 1386 آغاز شده و برای تکمیل و خرید تجهیزات فاز نخست آن تاکنون بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است.

قاسم عسکری نسب در گفت وگو با ایسنا، افزود: در مرحله نخست این طرح ساخت موج شکن به طول یک هزار و 650 متر، دایک گذاری بیش از 5 کیلومتر، بیش از 60 هکتار بتن ریزی و تایل گذاری و تحکیم بستر، احداث یک ترمینال کانتینری شامل دو پست اسکله به طول 640 متر، احداث سه پست اسکله چند منظوره به طول 750 متر، لایروبی به میزان 16 میلیون مترمکعب تا عمق منفی 16 متر و احیای اراضی جدید حاصل از لایروبی دریا به میزان 203 هکتار است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 700 متر اسکله احداث و 35 هکتار از محوطه کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار تایل گذاری و عملیاتی شده که عملاً این بندر بهره برداری شده و از قابلیت هرگونه عملیات بندری در حوزه های ترمینال کانتینری برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی در ورود و خروج کشتی در بندرچابهار وجود ندارد

محدودیتی در ورود و خروج کشتی در بندرچابهار وجود ندارد